De stijl "La Vie en rose" is een concept dat houdt van fruitige, paarse of koperachtige tinten. Het onderscheidt zich door zijn fantasie en extreme verfijning in de details. In de inrichting is alles bestudeerd om het oog te verbazen voordat het op de producten terechtkomt, versterkt door linten, bloemen en poedervormige lichtjes. Deze keuze voor een kostbaar en verfijnd decor gaat hand in hand met meubels en materialen die zachtheid en lichtheid bevorderen.
De reiswagen zet een hele denkbeeldige wereld op. Als centraal element trekt dit onmiddellijk de aandacht. Op het plateau worden de producten in een piramide voorgesteld: zo wordt elk product goed gewaardeerd. Verzameld in kleine groepjes worden mooie geschenkpakketten gebracht in een piramide. Als centraal element is het een onmiddellijke eye-catcher. Op het plateau worden de producten in een piramide voorgesteld: zo wordt elk product goed gewaardeerd. Verzameld in kleine groepjes, geven prachtig verpakte geschenkverpakkingen een indruk van overdaad en doen het oog in de compositie rondgaan. De ongewone aanwezigheid van de hangende gieter doet de wenkbrauwen fronsen en versterkt het prachtige aspect.
Met een dikke lichtslinger en 2 kerstbomen aan de buitenkant wordt de aandacht op het animatie facade gericht.
Nog opmerkelijk: het perfecte perspectief van de buitenanimatie met de binnenlichtanimatie: dit geeft het vitrine diepte en versterkt zijn visuele impact.
Naast de animatie aan de buitenkant geven de linten een indruk van overdaad en laten ze het oog door de compositie bewegen. De aanwezigheid van de hangende gieter is opmerkelijk en doet de ogen stralen en versterkt het wonderlijke aspect.
Het meubilair is open en luchtig. Slim opgesteld door de 3 vazen en hun boeket die een driehoek vormen waarin uw producten geplaatst worden. Door de verschillende soorten producten af te wisselen, zal elk van hen meer opvallen, en dus is uw aanbod beter leesbaar. De klokken worden altijd op ooghoogte geplaatst om de inhoud ervan te benadrukken. Een duidelijk herkenbaar element (hier: een vogel) wordt herhaald in de scène, het dient als punctuatie " in de totale lezing.Let ook op: In deze animatiezone moeten belangrijke elementen in het venster gevonden worden. In ons voorbeeld zijn dat bloemen en vogels. "
In deze ruimte, die het klantentraject "afsluit", is het belangrijk om de muur en de toonbank visueel met elkaar te verbinden door middel van een symmetrie-effect. Aan het plafond hangen twee kroonluchters die de ruimte markeren en dus van een afstand gemakkelijk te herkennen zijn. Als centraal punt wordt het centrale element subtiel geanimeerd door vogels in een driehoek. In dit concept, waarin een hoge dichtheid van details speelt, moet de toonbank lichter worden aangekleed, zodat hij duidelijk herkenbaar is en de klant niet stoort. Hetzelfde principe voor de plaatsing wordt een of meerdere keren herhaald: in ons voorbeeld gaat het om een set die bestaat uit een vaas en 2 klokken van verschillende groottes.
Bekijk alle inspiratiesAfhankelijk van uw specifieke behoeften vindt u een keuze aan verpakkingen die ideaal passen bij de stijl van "La Vie en Rose". Dit zorgt voor consistentie tot aan het verkooppunt en versterkt de impact van uw merkimago tot ver buiten uw verzorgingsgebied.
Bekijk de gecoördineerde verpakkingOm beter aan te passen aan uw winkeltype en de positionering die u aan uw bedrijf wilt geven, hebben we ook 4 andere decoratieconcepten ontwikkeld: Nature Forest, Tradition Gourmande, Nature Cocoon, Tradition Voyage... Ze zijn stuk voor stuk zeer onderscheidend en laten u toe de kerstsfeer te creëren die het best bij uw imago past.