Het concept "Gastronomische traditie" is een zeer succesvol huwelijk tussen ambachtelijke traditie en industriële stijl, rechtstreeks geïnspireerd op het New Yorkse decor van de jaren 1920. Strak en functioneel, de lay-out is ontworpen om te voldoen aan de eisen van efficiëntie en absolute hygiëne. Hij geeft de voorkeur aan ruwe lijnen, meubels in mat metaal of een combinatie van metaal en hout. Materialen, kleuren of accessoires: alles komt neer op de essentie, zoals een vernieuwde kerstworkshop.
Dompel klanten onder in uw universum door alle vlakken van de ruimte te animeren: het raam, de vloer, het plafond, de muren... Aan de voorkant omlijst een geanimeerde slinger het raam om het als een fresco te sublimeren. De brievenbus voor het podium is voldoende ongebruikelijk om een aanhechtingspunt te vormen dat aanzet tot stoppen. In het midden maakt de ladderdisplay de piramidale enscenering van de producten mogelijk. Slim verdeeld, spelen de 3 peperkoekmannetjes een handlanger en gastronomische rol en laten het oog door de compositie circuleren.
Bekijk alle inspiratiesNormale prijs: 7,95 € Excl BTW
Speciale prijs: 4,77 € Excl BTW
Het is een essentieel principe van visual merchandising: aan het plafond kunt u met een versierde hangende cirkel uw animatiezone zachtjes afbakenen, terwijl de ruimte luchtig, vrij" blijft. De meubels op wieltjes ondersteunen dit idee van functionele vrijheid. Een effectieve vignettering zorgt voor een lineaire organisatie van uw producten in de rekken. Om het volume te accentueren en de aandacht te trekken, wordt op 2/3 van de bovenste plank een boom geplaatst. Let ook op: Als herinnering aan de cirkelvorm is de krans asymmetrisch opgehangen, om de rechtheid van de presentatie te "breken". tussen de gepresenteerde producten zijn kleine accessoires verspreid om een speelse en toffe tintje te geven.
De toonbankruimte is strategisch: elke vierkante centimeter moet doeltreffend worden gebruikt. Gebruik de meest zichtbare en minst toegankelijke plaatsen om opvallende animaties te plaatsen. In het bijzonder kan de bovenkant van de vitrines gebruikt worden om verkoopselementen (zoals 3 taartklokken) of decoratieve accessoires (zoals een miniatuurkerstboom) uit te stallen. Kleed de manden en impulsbakken in feestelijke kerstkleuren aan om extra verkoop te stimuleren.
Bekijk alle inspiratiesAfhankelijk van uw specifieke behoeften vindt u een keuze aan verpakkingen die perfect passen bij het concept "Tradition Gourmande". Zo zorgt u voor een perfecte coherentie tot aan de aankoop en versterkt u de impact van uw merkimago tot ver buiten uw eigen verzorgingsgebied.
Bekijk de gecoördineerde verpakkingOm beter aan te passen aan uw type bedrijf en de positionering die u aan uw winkel wenst te geven, hebben we ook 4 andere decoratieconcepten ontwikkeld: Nature Forest, La Vie en rose, Nature Cocoon, Tradition Voyage... Ze zijn elk zeer onderscheidend en stellen voor u de mogelijkheid om de kerstsfeer te creëren die het best bij uw imago past.