In het concept "Tradition Voyage" worden ontsnapping, dromen en het verlangen elders te zijn uitgenodigd in de traditionele kerstsfeer. Bij de keuze en de plaatsing van de decoratie-elementen wordt een grote mate van nieuwheid en originaliteit toegepast. Het is een stijl die loskomt van clichés en nieuwe settings biedt om het bedrijf een heel eigen karakter te geven. Het klassieke karakter van Kerstmis maakt plaats voor meer gevarieerde tinten, met meubels die gemakkelijk lenen uit het reiswereldje: koffers, reiskoffers, enz. De lederlook materialen, het gepatineerde hout, de retro chic details, alles in de meubels en accessoires is een uitnodiging om te ontsnappen.
Aan de facade omlijst een glinsterende slinger de vitrine en bij de ingang hangt een krans als welkom. In het midden staan twee verklede etalagepoppen klaar voor oudejaarsavond. In de styling moet alles chique elegantie" uitstralen. Vijf heteluchtballonnen in meerdere attractiepunten geven het tafereel een gevoel van schaal. Vier van deze luchtelementen zijn door LED-slingers verbonden met retro-achtige koffers. De 5e is opgehangen als een mobiel, wat de visuele aantrekkingskracht versterkt. Het thema "luchtballon" kan ook in verschillende vormen worden afgenomen (hier, in ons voorbeeld: in draadvorm). Het belangrijkste is dat je een 'rode draad' kiest die je onderscheidt en die in de hele winkel terug te vinden is."
Bekijk alle inspiratiesHet centrale eiland maakt indruk door het volume en de diversiteit van zijn onderdelen: een mannequin, een tafel, een bankje, een kleine sokkeltafel, een plank en een nomadisch rek, altijd klaar om te verplaatsen". Het geheel is gestructureerd in een amfitheater, om het zichtveld te openen voor een maximum aan producten. In een "kop tot staart" presentatie creëert een set van 3 bomen een ongewoon effect en leidt als pijlen het oog naar het centrum waar de producten zich bevinden. Verspringend in de ruimte geven 3 vliegtuigen het "Tradition Voyage" concept weer. De ruimte wordt op de vloer gemarkeerd door de aanwezigheid van een effen gekleurd tapijt.Ook opmerkelijk: Alle elementen geven een "onvaste" indruk, alsof ze op weg zijn naar buiten: vandaar de aanwezigheid van meubilair op wieltjes, schoenen die klaar staan om aangetrokken te worden, goed gevulde koffers...".
Het thema van de luchtballonnen wordt doorgetrokken naar dit laatste punt van de klantreis. De ballonnen zijn trapsgewijs opgehangen en vormen een driehoek die het oog naar de wandplank leidt. Bij de toonbank is de algemene uitstraling eenvoudiger: niets moet de weg van de klant naar de betaling belemmeren. Een grote slanke kerstboom staat op de achtergrond. De decoratie heeft als thema luchtballonnen en zakhorloges (die goed passen bij het thema op reis gaan). In de hoek van de toonbank tenslotte zal een stapel hutkoffers een vleugje kleur brengen en het concept verder ondersteunen.
Bekijk alle inspiratiesAfhankelijk van uw specifieke behoeften vindt u een keuze aan verpakkingen die perfect passen bij het concept "Tradition Voyage". Zo garandeert u een perfecte coherentie tot aan de aankoop en versterkt u de impact van uw merkimago tot ver buiten uw verzorgingsgebied.
Bekijk de gecoördineerde verpakkingOm beter te passen bij uw type merk en de positionering die u uw bedrijf wilt geven, hebben we ook 4 andere decoratieve concepten ontwikkeld: Nature Forest, Tradition Gourmande, La Vie en Rose, Nature Cocoon... u om de meest geschikte KERSTMIS-sfeer voor uw imago te creëren.