Veelgestelde vragen

Onze verkoopteams staan tot uw dienst

 

GEO-LOCALISATIE

 
Wanneer u de postcode invoert, verkrijgt u toegang tot:
  •   - het aanbod van de nabijgelegen winkels
  •   - de evenementen die u zouden kunnen interesseren

Uiteraard heeft u de vrijheid om te kiezen welke informatie u invoert, bijgevolg zullen bepaalde indicaties hieruit afgeleid worden. Klantgerichte gegevens worden volgens uw keuze aangepast, we wensen de klanttevredenheid te optimaliseren en de informatie over speciale aanbiedingen en productaanbod te verbeteren.

Communiceren wij de gegevens over uw geo-localisatie aan derden ?
RETIF acht de bescherming van uw persoonlijke gegevens als de basis van onze vertrouwensrelatie. We zullen dus in geen opzicht de informatie over uw geolocalisatie communiceren, deze dient uitsluitend om U beter van dienst te zijn en de afstand tot de winkel te verkleinen, we streven naar een persoonlijke dienstverlening die voldoet aan uw verwachtingen.

NEEM CONTACT MET ONS OP

 

Wenst u contact met onze klantendienst?

We nodigen u uit om een bericht te verzenden via de rubriek CONTACT. U kunt deze vinden via onze website www.retif.nl wanneer u zich aanmeldt « Uw account », hier krijgt u een overzicht van uw bestelling en kunt u interactief communiceren over uw bestelling met onze dienst na de aankoop. U krijgt dan van ons zo snel mogelijk antwoord.

KLANTEN – MIJN ACCOUNT

 

Bent u uw wachtwoord vergeten?

Om een nieuw wachtwoord te ontvangen, verzoeken we u naar de rubriek Mijn account klik vervolgens op de link wachtwoord vergeten ?
Voer uw e-mail in. Hierna ontvangt u een mail met een nieuw tijdelijk wachtwoord.
Daarna kunt u een nieuw wachtwoord kiezen in de rubriek Mijn account/ Identificatie.
Heeft u geen mail ontvangen, check dan uw ongewenste mail.

Wijziging in e-mail, hoe geef ik dit door?

U kunt op iedere moment uw gegevens aanpassen via de rubriek Mijn account.

Uitschrijven voor de nieuwsbrief

Indien u onze nieuwsbrief niet meer wenst te ontvangen, kunt u zich eenvoudig uitschrijven via de rubriek Uw account of direct door op de link ‘uitschrijven’ te klikken, deze vindt u onderaan elke nieuwsbrief.

FACTUUR VOOR BESTELLING

Alle bestellingen via de website RETIF worden beantwoord met een factuur, deze wordt u per mail verstuurd.

BEVESTIG DE ONTVANGST VAN DE GOEDEREN

De klant moet de ‘ontvangst van de goederen in goede staat’ bevestigen, hiervoor moet die zich aanmelden via de website. De klant krijgt 14 dagen, te rekenen vanaf de dag van de bevestiging voor de ontvangst om de ‘ontvangst van de goederen in goede staat’ te bevestigen. Wanneer deze termijn verstrijkt, worden deze bestellingen beschouwd als ontvangen en kunnen de klachten niet meer verwerkt worden.

UW BESTELLING

 

Maakt u voor de 1ste keer een bestelling aan?

Welkom ! Ontdek hoe u snel en eenvoudig online bestellingen kunt samenstellen, u vindt de 5 stappen in de rubriek Eerste bestelling !

Geeft u de voorkeur om een bestelling telefonisch door te geven?

Deze dienst is momenteel nog niet actief voor onze webshop.
Ondervindt u moeilijkheden om een online bestelling op te maken? Bereik ons via de rubriek Contacteer-ons. Binnen korte tijd, ontvangt u het antwoord van onze klantendienst.
U kunt zich ook direct richten tot onze verkopers in de winkel, de gegevens vindt u terug in de rubriek Onze winkels.

Wenst u een product te bestellen? Is dit niet beschikbaar online?

Artikelen die opnieuw bevoorraad moeten worden in het online aanbod, zullen snel opnieuw beschikbaar zijn. Check regelmatig onze website.
Op onze website vindt u artikelen met het blauwe label deze zijn ‘exclusief in de winkel’. Wenst u meer informatie? Neem contact op met onze winkel via rubriek rubrique Onze winkels.
Heeft u vragen? U kunt onze klantendienst bereiken via Contacteer ons. Onze medewerker zal u zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Wenst u een voordeelcode te gebruiken?

Om van uw voordelen te genieten, raden we u aan de voordeelcode in te vullen, in combinatie met de gewenste winkelmand, druk op OK om uw korting toe te voegen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Op het moment dat de verzending van uw bestelling vertrekt, ontvangt u een mail die een link bevat zodat u de levering kunt opvolgen
Heeft u een probleem? Neem gerust contact op met onze klantendienst, via Contacteer-ons. Onze medewerker zal u zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Wenst u een bestelling aan te passen?

Zodra u de bestelling bevestigd, kan deze niet meer gewijzigd worden. We verzoeken u contact op te nemen met onze klantendienst via Contacteer ons. Onze medewerker zal u zo spoedig mogelijk beantwoorden.

UW BETALING

 

Heeft u vragen bij de beveiliging van uw betaling?

Uw online betaling werd 100% volgens de normen beveiligd. Uw bankkaartnummer en persoonlijke informatie zijn beveiligd volgens het SSL Protocol (Secure Sockets Layer) die onder controle staat van de financiële partner Ingenico.
De ingevoerde informatie wordt meteen omgezet in codes, zodat we in alle veiligheid transacties via het internet kunnen garanderen.
Het banksysteem voert de betaling automatisch uit en bankkaartnummers worden in geen geval bewaard op onze servers.

Wens U via een bankoverschrijving te betalen?

Als U de keuze gemaakt heeft om de betaling via een BANKOVERSCHRIJVING te voldoen. dan moet u om uw bestelling af te ronden, het totaalbedrag inclusief BTW overschrijven naar onderstaand rekeningnummer, met als mededeling. Orderbevestigingsnummer
  • IBAN : NL86 INGB 0005 4802 33
  • BIC : INGBNL2A

Na ontvangst van de betaling wordt uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden.
Houd er rekening mee dat de bestelling niet gereserveerd is, zolang u uw bestelling niet bevestigd heeft en uw overschrijving nog niet bevestigd is.

RETIF ZORGT VOOR UW LEVERING

 

Wat is de levertijd?

Onze artikelen zijn over het algemeen uit voorraad leverbaar. Wij streven er dan ook naar om binnen 48 uur uit te leveren. Bij bestelling van grote aantallen en de beschikbare voorraad niet toereikend is, zal de levertijd circa 5 werkdagen bedragen. De exacte leverdatum zullen wij u dan ook binnen 24 uur per e-mail bevestigen (niet in het weekend).

Wenst u in het buitenland geleverd te worden?

Deze optie wordt momenteel niet aangeboden op onze webshop. Om een levering in het buitenland te kunnen ontvangen, stellen we u voor één van onze winkels te contacteren. U vindt de gegevens in de rubriek, Onze winkels.

UW TERUGZENDINGEN, producten ruilen of terugbetalingen

 

Wisselt u één of meerdere producten?

Bij RETIF kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen de goederen ruilen.
Het bedrag van de terugbetaling wordt berekent op het equivalent van de aankoopwaarde van het goed of de goederen die u terug zendt.
De onkosten voor deze terugzending zijn ten laste van de klant, u zendt de artikelen best terug in de volledige originele verpakking (product, accessoires en handleiding…).
Gelieve de aanwijzingen en voorwaarden te volgen voor het terugzenden van goederen. Onze klantendienst staat u steeds van dienst, neem gerust contact op.

Uw offerte

 

Wenst u een prijsofferte en/of een gratis 3D plan voor een inrichting aan te vragen?

Een offerte is volledig vrijblijvend, u kunt de aanvraag online indienen via deze pagina: aanvraag vaan een gratis offerte. Een adviseur van RETIF zal zo snel mogelijk contact nemen met u.

Onze producten

 

Wilt u een product bestellen dat online buiten niet op voorraad staat?

Artikelen die tijdelijk niet voorradig zijn worden meteen opnieuw bevoorraad, tenzij het een label draagt 'exclusief beschikbaar in de winkel'.
Wenst u meer informatie, kunt u zich direct tot een winkel wenden. U vindt de gegevens via de rubriek Onze winkels.
Zoekt u een product dat tijdelijk niet op voorraad staat, raadpllag dan regelmatig de website.
Heeft u vragen ? Onze klantendienst staat u graag te woord via de Contacteer ons. Een medewerker zal u zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Wenst u bijkomende informatie te ontvangen over onze producten?

Aanvullende informatie over een specifiek product, kunt u krijgen door contact op nemen via de rubriek Contacteer-ons.

Wenst u gepersonaliseerde producten te kopen?

Deze dienst wordt enkel aangeboden in onze winkels. We nodigen u uit onze winkel te bezoeken of contact op te nemen via de rubriek Onze winkels.

Onze winkels

 

Hoe vindt u de meest nabije winkel?

Onze RETIF winkel in uw regio vindt u terug via de rubriek Onze winkels Hier staat alle praktische informatie zodat u ons vlot kunt bereiken.

Andere vragen

 

Wenst u een catalogus te ontvangen?

Om de papieren catalogus te ontvangen, verzoeken we u contact te nemen via Contacteer ons. Onze medewerker zorgt voor de verzending.
U vindt onze digitale catalogus online via de link Online catalogus deze vindt u onderaan de webpagina.

Bent u geen ondernemer en wenst u te bestelling via onze ONLINE webshop

Onze website en onze winkels zijn voorbehouden voor ondernemers: handelaars, kunstenaars, liberale beroepen, verenigingen, leden van ondernemingen en zelfstandigen.

Worden uw gegevens beschermd?

Het vertrouwen van onze klanten staat prioriteit aangeschreven. Meer informatie over dit onderwerp kunt u raadplegen in de rubriek Wettelijke vermeldingen.

Wilt u zich inschrijven voor de nieuwsbrief?

Om op de hoogte te blijven van de aanbiedingen bij RETIF, de nieuwigheden en promoties, kunt u zich inschrijven voor onze nieuwsbrief via de link onderaan de site.

Wilt u zich uitschrijven voor onze nieuwsbrief?

Wenst u de nieuwsbrief niet meer te ontvangen, uitschrijven kan eenvoudig via de rubriek MIJN ACCOUNT of direct via de link ‘uitschrijven’ die onderaan elke nieuwsbrief vermeld staat.
Winkelinrichting
Presentatie materiaal...
Textiel materiaal
Etalagefiguren & bustes
Buiten presentaties
Verpakking
Voedingsverpakking
Labels en prijskaarten
Signalisatie
Decoratie
Kantoorartikelen
Kasregisters & veiligheid
Voorraad & transport
Wegwerpbestek & onderhoud
Koopjes
Nederlands
RETIF








VERTREK NIET ZONDER UW AANKOOPBON

Ontvang meteen uw korting per mail


-10€ KORTING
Min. aankoop 49€*



Neen, ik wens geen gebruik te maken van dit aanbod.


Selecteer de site bestemd voor uw beroep
Loading...   Loading...
CLOSE
Loading ...
x
Ok
CLOSE