Natuur Eigentijds Concept
Door zijn natuurlijke materialen en bloemige accenten bereikt dit concept een klantenkring die gevoelig is voor ecologisch verantwoorde waarden. In een 'souk'-sfeer wordt de centrale ruimte geanimeerd door presentaties, accessoires en sieradencreaties. De' gerecycleerde 'trend maakt deel uit van merchandising logica, met een tweedehandsruimte, een echt onderscheidend punt voor uw merk. Klanten hebben het gevoel dat ze deel uitmaken van een ruimte die speciaal voor hen is ontworpen. Naast de commerciële functie lijkt het verkooppunt een gemeenschapsruimte, een ontmoetingsplaats, die klanten stimuleert en aanzet tot klantentrouw.
Maak een afspraak met een adviseurEen project ?
Een project ?
Differentiatie in verkooppunten
Atelier sieraden ontwerpen voor klanten
Klanten laten graag hun creatieve kant zien: deze ruimte is aan hen gericht. We geven hun de middelen om hun creativiteit te uitdrukken en met anderen te delen. Het is een belangrijk conceptonderdeel, ideaal om een permanente buzz te creëren en het klantenverkeer in uw winkel te vergroten. Het creëert ook een natuurlijk loyaliteitsproces.
L’Espace de De tweedehands ruimtemain
Deze trendy ruimte wordt achteraan in de winkel geplaatst, duidelijk gescheiden van de uitstalling van je collecties, en verzwakt je verkooppotentieel niet. Integendeel: het helpt om het verkeer door de winkel te laten stromen, ongeacht de seizoenen of wanneer je collecties worden vernieuwd. Deze eenvoudig op te zetten ruimte voor gerecyclede kleding zet je winkel stevig op de eco-verantwoordelijke trend. Het is ook een geweldige manier om nieuwe klanten aan te trekken.
Klantenreis
« Tijdens haar bezoek wordt de klant meegenomen in een gecontroleerde souk, die bevorderlijk is voor ontdekking en verrassing. Hoe verder de klant in de winkel gaat, hoe meer hij dit bijzondere, gebruiksvriendelijke concept verwelkomt. De vaste relatie tussen winkelier en klant lijkt te vervagen ten gunste van een meer participatieve ervaring ».
Belangrijkste punten van de klantenreis
De etalage
De etalage is een echte inspiratiebron. De bohemienachtige en creatieve kant is duidelijk te zien. Aan de ene kant wordt de collectie gepresenteerd rond een mannequin, terwijl aan de andere kant verschillende accessoires worden getoond die nieuwsgierigheid en creativiteit opwekken.
De centrale ruimte
De centrale zone bestaat uit 2 verschillende eilandjes, die een algemene ongestructureerde look geven... Kleding, schoenen en tassen worden afgewisseld met sieraden in de sfeer van een «designermarkt». Het tweede eiland is gewijd aan de regelmatige activiteiten van de winkel, met een workshop voor het ontwerpen van sieraden die op elk moment kan worden omgebouwd tot expositieruimte.
De twee wandruimtes
De muren zijn gewijd aan de presentatie van de kleding- en accessoirelijnen. In de geest van de souk, waar mensen graag komen om te «koopjesjagen», is het meubilair gevarieerd, met rekken, planken en podia om de artikelen te presenteren. Tussen de twee muren moet ervoor worden gezorgd dat er geen symmetrie wordt opgelegd: als de klant zich door de winkel beweegt, moet hij het gevoel hebben dat hij zich in een ruimte bevindt die niet statisch is, maar openstaat voor diversiteit.
De paskamer
De ruime en uitnodigende paskamer geeft een idee van comfort en vrijheid, in een «bohemienachtige» geest, met twee pascabines, een tapijt op de vloer, een rotan fauteuil en een grote spiegel...
De producten van het concept
Een begeleiding van a tot z bij de realisatie tot de plaatsing en installatie
Vind inspiratie
De studie van uw project
Het ontwerp van uw project
De realisatie van uw project
Begeleiding